lauantai 14. helmikuuta 2015

Hyvää ystävänpäivää!


                                        

                                                  MINUN ELÄMÄNI KOIRAT

                                         Joka ei katso ohitseni poissaolevana,
                                         omia asioitaan ajatellen,
                                         vaan on läsnä tässä hetkessä, on minua varten.


                                         Joka ei vaihda minua nuorempaan,
                                         kauniimpaan, henkevämpään.
                                         Jota ei haittaa vähääkään, jos olen liian lihava, laiha, pitkä, lyhyt
                                         tai sairaudet ovat jättäneet minuun
                                         lähtemättömät  jälkensä.
                                         -sinä olet sinä, sen palvovat silmät sanovat.


 
                                         Jolle olen aurinko, kuu ja tähdet,
                                         kertakaikkisen ylivertainen ja täydellinen,
                                         maailman keskipiste.
                                         Tämä tekee minusta ehkä
                                         paremman ihmisen.


                                         Joka tulee lähelle,
                                         sydämeen asti, kun kärsin.
                                        -Sinä suret, minäkin suren.


                                         Jonka silmät nauravat, kun nauran.
                                         -Sinä olet onnellinen, minäkin olen.


                                        Joka rakastaa tänään, eilen, huomenna,
                                        aina uskollisesti, täydellisesti, ihanasti.
                                        Joka antaa hyvinvointinsa, terveytensä,henkensä
                                        minun käsiini.


                                       Minun koirani.
                                       Minun elämäni koirat.
                                                                            (Anna-Liisa Suni)


                                                  Ps. Ja minun elämäni hevonen <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti